Leta i den här bloggen

fredag 14 januari 2011

DAGENS



Har en ledig fredag idag, alltid gött men jobbar dygn imorrn så inte lika kul men det funkar.
Har varit på stan och fikat med Annika och Nathalie precis. Ingen Emma idag för hon gör nåt annat (hoppas vi)... Ni förstår nog! =)

Shoppade ett par grymt snygga kostymbyxor på Lindex för mitt presentkort. Börjar redan planera vad jag ska ha på mig om 2 veckor när vi ska upp till Rockland på en tillställning som kallar sig Partaja.nu. Kommer vara tre lokala artister som uppträder och en DJ. Ser mycket fram emot detta. =)
Jag ska pröva byxorna nu tänkte jag med lite olika överdelar så får vi se hur det passar, dessutom tror jag att jag nog lär premiära mina heels då som jag fick hem från Nelly.com, I just love them! ;)

Idag har jag på mig:

Leopolo - H&M
Trikåkjol - Gina
Kofta - MQ
Boots - Skopunkten

2 kommentarer:

  1. Snyyygt! Love leopolon :-)

    Hoppas du får en trevlig helg

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Tack vännen! Du är alltid så snäll! :)
    Ha en bra helg du också! Kram

    SvaraRadera