Leta i den här bloggen

söndag 2 januari 2011

MER IMORRN

Neo så söt på väg till pulkabacken!
Nyårsfrillan!

Pyjamasen jag fick i present, från KappAhl!

Jag orkar bara lägga upp dessa bilder nu för datorn är så jäkla seg när jag ska redigera bilderna. Jag fixar resten imorrn!

Vilket bra födelesdagsfirande jag haft idag! På eftermiddagen kom mamma, pappa, Erik och Karin. Och vet ni vad jag fick av mamma och pappa? Ett promenad/löpband!! Jag hade önskat mig det, gud va glad jag blev! Så imorrn ska jag gå upp innan jag börjar jobba och powerwalka, YES! Av Erik och Karin fick jag presentkort på Lindex och det uppskattas mycket! =)

Hann även med en skidtur mellan besöken uppe på elljusspåret, 6 km, jobbigt som sjutton var det idag. Jag har nog inte berättat det men jag och mamma ska åka Tjejvasan den 26 februari och jag ligger långt efter med träningen så jag måste börja köra stenhårt nu!

Hörs imorrn! Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar