Leta i den här bloggen

lördag 8 januari 2011

GÅRDAGEN





Godagens!

Jag hann inte med nå mer bloggning igår så nu får ni gårdagens outfit istället.
Har fotat dagens redan men den får komma senare. =)

Kors i taket så blev det en dagens-bild utifrån igår också. Man passar ju på att utnyttja sina vänner när man kan, i detta fall Maria. =) Hennes tåg kom till slut iaf så vi hade en jättetrevlig fika på Johanssons med Matta, Sofie och Neo.

Och på kvällen kom ju då Karin och Erik över på middag. Vi gjorde fondue med kyckling, fläskfilè och 4 olika såser. Sååååå himla gott. Ni måste pröva om ni inte gjort det. =) Vi hade jättetrevligt. Det var en sån där kväll då alla fyra var liksom riktigt på hugget, glada och sugna att lyssna på massor med bra musik och det gjorde vi och dansade till klockan var 2 inatt, hehe... ;) Ja, så sliten det är man idag men lika glad är jag för det.

Idag har jag hunnit med fika (igen, haha) med Emma, som alltså inte fått nån bebis ännu.
Nu har jag inga planer alls resten av dagen, skönt. Vet att jag ska kika på Brokeback Mountain ikväll och ha mys med min älskling iaf.

Ha en fortsatt bra lördag! Kramen

Pälsmössa - Farmors syster Gretas =)
Kappa - Lindex
Boots - Skopunkten
Stickad tröja - Gina Tricot
Skinnleggings - Lindex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar