Leta i den här bloggen

måndag 24 januari 2011

DAGENS





En liten förhandskik på toppen jag faktiskt hittade idag!

Helt otroligt! Jag och mamma var ner på stan på eftermiddagen här och tog oss en kaffe.
Gick sen in på H&M i hopp om finna något passande och mycket riktigt, för 149 kr hittade jag en perfekt topp till lördag. Inte alls som jag tänkt mig men den här passade kanon. Så skönt att inte behöva tänka på det nu iaf! =)

Skidturen gick för övrigt väldigt bra idag, 1,2 mil blev det så jag ökar sakta men säkert på mina mil. ;)

Dagens består av:

Päls - mormors gamla (och idag har jag haft den på mig) =)
Skjorta - H&M
Jeansleggings - KappAhl
Kilklackarna hade jag däremot inte på mig, ville inte blöta ner så förbaskat inne bara med mina boots. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar