Leta i den här bloggen

söndag 16 januari 2011

REKLAMJUNKIE


Hej på er!

Igår köpte jag denna Caffeine Eye Roll-on-pennan. Inte en aning om det funkar men det är lite typiskt mig att se något på reklamen och så tror jag stenhårt på det och så måste jag testa.
(Nej, jag har inte gått på VitaePro ännu, den reklamen hatar jag, haha).

Det roliga är att jag testade lite igår kväll och så även tidigare imorse. Och nu när jag skulle fota mig och Aston så spelade det fasen ingen roll i vilken vinkel jag än tog i så såg det ut som jag hade det största påsarna under ögonen, ever... Hahaha, det blir motsatt effekt på mig kanske. Ni kan nog ana att det syns lite under ögonen fast att jag tog med denna effekt. =)

Ja, söndag idag då. Jag och Dennis tänkte strax dra iväg till Västerås en sväng. Motion ska hinnas med idag också. Btw, så har jag grymmaste träningsvärken av mitt styrkepass, YES!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar