Leta i den här bloggen

tisdag 25 januari 2011

MAFFIGT



Blir alldeles för enkelt med den svarta toppen och byxorna på lördag så jag kände att jag måste ha ett stort, maffigt halsband.
Har varit i Västerås en sväng efter jobbet idag så då letade jag lite. Hittade ett på Cubus, som var på rea och allt. Så jag köpte det men är lite osäker på om det kanske känns lite "tattigt". Har inte testat det med allt på än men. Det som stör mig lite är att det är ett tygband liksom på halva med nå paljetter typ, det är det jag i sånt fall kanske byter ut till nåt läderband eller så... Ja, ja.
Googlade "maffiga halsband" och då hittade jag verkligen massor med snyggt, åååå...

Märks det hur taggad jag är inför lördagen eller, haha, det enda jag typ bloggar om nu. =)

Ha en fortsatt bra tisdagkväll! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar