Leta i den här bloggen

söndag 13 februari 2011

20110213

Vackra kvinna!
En kompis mamma har stickat en "Pippi-mössa" till mig. Gullig, tycker jag! =)
Är inte sånt här det bästa som finns så säg... Lovely!

Hello!

Då har man gjort denna jobbhelg, skönt. Gick jäkligt fort och det var en mycket bra dag. Var till Västerås med min brukare och for runt. Fikabilden är från Coffehouse by George, så gott.
Köpte en ny topp på Gina också som kommer bli en vardagsfavorit. =)

Ville lägga upp en bild på September idag också för hon var så fin på Nyhetsmorgon igår morse.
Kul det var att höra Mikrofonkåt på engelska också. =) Gillar henne starkt!

Nu sitter jag och laddar för skidtur, äntligen. Hade lite smått ångest igår när det var så fint väder att jag inte kunde åka. Har tänkt mig en långkörare idag så man gör en sån också innan loppet.

Ha en bra söndag så får ni outfit-bild av mig senare idag. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar