Leta i den här bloggen

torsdag 3 februari 2011

DRAPERAT OCH 13 CM





Hej på er!

Jag måste börja skriva om mina nya skor! Jag dog lite igår när jag fick hem dessa 13 centimeters-klackar från Nelly! Såååå underbara, love, love, love them!
Men jag vågade mig inte riktigt på att ha dom i Uppsala idag ifall jag skulle få ont, vilket jag då inte tror att jag kommer få för dom känns supersköna men ville inte ta några risker. Kan lätt bli så att jag kommer leva i dessa framöver. ;)
Btw, så får ni ursäkta den grymt skrynkliga skjortan, usch.

Ja, men annars då, ni ser ju vad jag fick tag på idag! =) Det blev den draperade klänningen ändå. Den satt faktiskt bra, mycket bättre än förväntat. Känns lite gudinne-aktig så där. Nu vet ju jag vad jag ska ha på mig på bröllopsfesten i sommar iaf. ;) (Bild kommer kanske senare med den på).
Testade även de vita kostymbyxorna och dom satt inte alls bra på mig men mycket bättre på Karin så hon köpte dom. =)
Både väskan och halsbandet var helt slut när vi kom in och vi kom in 5 min efter öppning så ja, lite rusch var det ju... =)
Sen hade vi mysfika på Waynes (såklart) och sen drog vi hem. Nu blir det en blåsig löptur! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar