Leta i den här bloggen

tisdag 1 februari 2011

20110201

Min supergoda frukost! Börjar alltid min dag på detta sätt!
Härligt att läsa "Sofis Mode" igår kväll och se att det är en Salatjej som är modell! =)
Köpte ännu ett Graffiti-lack i söndags. "Latte Queen" tyckte jag passade mig bra. ;) Kombinerar det med ett ljusbrunt lack under från Depend nr. 188.

Godmorgon!

Vaknade strax efter 8.00 idag och kände mig inte alls utvilad, känner mig jättetrött, fattar inte.
Har haft en jäkla sjuk dröm inatt igen men den tänker jag inte dela med mig av, haha...

Nu sitter jag med min latte här och surfar runt med Nyhetsmorgon i bakgrunden.
Såg precis att Elin Kling kommer till Efter tio och visar sin nya kollektion, jippi. Så är ni hemma och vill kika så sätt på tvn strax efter 11.00.

Ha en bra dag för det ska jag ha! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar