Leta i den här bloggen

måndag 7 februari 2011

CONSCIOUS COLLECTION

H&M släpper den 14 april sin nästa miljösmarta kollektion "Conscious Collection". Ljusa, pudriga, vita nyanser. Sött och fint, tycker jag... Gillar shortsen med dom små volangerna nedtill och dom vita kostymbyxorna.

Annars har det varit en grymt seg måndag, sååå trött. Men hade lite framförhållning och tog med mig "promenadkläderna" till jobbet imorse. Så jag bytte om innan jag slutade och så gick jag en timmes promenix men inte gick det direkt fort inte...

Nu har jag precis druckit latte och ätit lite fruktsallad. Ja, jag försöker allt jag kan för att inte äta godis. Har ju inga problem under hela dan utan allt kommer på kvällen när jag sitter i soffan och kikar tv. Men fruktsallad är ju faktiskt väldigt gott det å... Haha, hör ni hur jag försöker övertyga mig själv! Nu blir det alldeles strax sängen med "Sofis Mode".

1 kommentar:

  1. Löv the shorts! De där med volangerna måste man ju ha och den där västen riktigt riktigt snygg! :-)
    Ha en skön kväll
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera