Leta i den här bloggen

torsdag 10 februari 2011

DAGENS




Hello!

Här kommer dagens oufit.
Invingde min nya BH från Lindex. Sååå skön. Jag har faktiskt helt sluta använda BH:ar med bygel i. Har en favvo från Lindex sen förut som nästan ser ut som en bikini, triangelformade kupor liksom, grymt skön den också. Men så kom jag på igår att jag skulle vilja ha nåt som mer liknar en sportbehå. Så hittade jag en exakt så som jag tänkte. =) Dessutom kostade den 99 kr och så hade dom 20% på alla BH:ar också så det vart ju superbilligt. Försökte hitta en bild på hemsidan men den fanns inte med.

Skapligt jäkla ruskväder, så onödigt ju. Jag och mamma som skulle åkt skidor på eftermiddagen.
Ja, ingen är mer glad än jag som har ett löpband hemma för nu tar jag en tur på det istället. Kram

Linne - Indiska
Kjol - Lindex
Kofta - MQ
Ringar - Vänster Gina Tricot och höger Kicks

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar