Leta i den här bloggen

söndag 27 februari 2011

TJEJVASAN

Lite risifrutti en timma innan start.
På väg in i våran startfålla.
Blåbärssoppa och bulle i Hökberg efter 11 km.
Efter målgång och tiden blev 3.32.
Min fina, fina krans som pappa hängde över min hals på upploppet. =)

Godförmiddag!

Jag KAN gå idag! =))) Det är jättekonstigt, jag har typ inte ont nånstans, fattar inget. Trodde inte jag skulle kunna röra mig. Det gick bra igår iaf men sjävla åkning var ju inte så kul för det var typ inga spår på hela vägen, så jäklar vad man fick kämpa men i mål kom vi. =)

Jag har precis städat hela huset och nu sitter jag och kikar reprisen av Mello.
Såg precis Bengtzings uppträdande. Tänk, svenska folket, dom gillar verkligen det där klämkäcka schlagertramset, sorry men va fasen. Hon låter ju lika jämt och så är hon som en duracellkanin på scen. Och känningen sen då, såg ju ut att vara köpt på någon billig ja, jag ska inte skriva det. Nej, usch säger jag!

Jag var iaf ut med Karin och Erik och hans kompisar igår. Fjortishaket hotellet funkade väl okej, vi dansade en del och jag tyckte bara det var härligt att få festfixa sig.
Klockan 8.00 imorse säger Dennis godmorgon och då var det slutsovet efter 5 timmar!! Har lite svårt att fungera som människa med så lite sömn så just nu känns det lite som bomull i skallen men jag mår bra iaf. ;)

Ni får min outfit från igår lite senare. Kommer även bli en dagens för på eftermiddagen ska vi ut till min andra bror, hans tjej och lille Theo. Åhh, jag har inte träffat Theo sen juldan, skandal jue.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar