Leta i den här bloggen

lördag 19 februari 2011

DAGENS STRESS







HEJ!

Nu kommer det ett inlägg finally. Jag har verkligen fullspäckat schema idag. ;)
Gick ju av 9.00 imorse och då var det bara att slänga i sig lite frulle sen dra iväg och hämta ved för vi hade knappt nåt kvar. Inte kul när det är så förbannat kallt!
Efter blev det lite snabb tillfixning och så iväg till Västerås för jag var tvungen att lämna tillbaka lite kläder på Gina Tricot. Btw, så är det tröjan jag har på bilden som jag köpte från Gina. Sååå skön och gillar att den är så där slapp och lite, lite genomskinlig. =)

Ja, iaf så efter vi spurtat genom Västerås så drog vi hem till Sala igen och ner till Cafè Järnvägen för det var lite sånguppträdande där som vi ville se... Även Matta och Sofie hängde på och Neo tyckte nog mest musiken var sövande. ;) Tog oss en latte och nu är vi hemma en sväng för att sedan dra iväg till mamma och pappa på middag och kanske det blir Mello där...
Puh, säger jag. Men som sagt, fullt upp, det är MIN mello det. =) Chipp!

Topp och kjol - Gina Tricot
Strumpbyxor - Lindex
Svart ring - Kicks
Turkos ring - H&M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar