Leta i den här bloggen

fredag 25 februari 2011

LITE NERVIG OCH PATYSUGEN


En tulpanbukett piggar upp i detta dystra vinterväder!

Hej på er!

Är nöjd med artikeln i Allehanda idag trots att jag ser lite muppig ut men så får det vara. =)
Mamma är säker inte lika nöjd med tanke på att det stod att hon hade tränat 24 mil sammanlagt och Kerstin 32 mil. Det är ju då mamma som tränat 32 mil och hon är världens tävlingsmänniska så hon tyckte nog det kändes lite snopet, haha. Men inte var det hela världen.

Annars har jag haft en bra fredag. Just det, jag köpte en jättefin poncho på H&M`s rea idag som jag hade tänkt visa. Nu har jag lodarkläder så det blir inget med det. Later...

Jag är sååå partysugen också. Eller alltså, det är inte så att jag inte fokuserar nåt på loppet imorrn och bara tänker på supa, haha. Jag är ju jättetaggad för loppet och börjar känna mig nervös (har inte alls varit det).
Men jag har fan inte festat på en månad och jag som är värsta partypinglan och älskar att vara ute och dansa känner att det suger i partytarmen. ;)
Nu får vi väl se när jag är hemma imorrn ikväll, kan ju bli rätt sent och jag har ingen lust att stressa och fixa mig om klockan är mycket. Kommer säkert vara jäkligt trött och sliten också.
Ska dessutom gratta en av mina bästa vänner på söndag förmiddag och då vill jag inte vara bakis. Big problems! =)

Ja ja, vi får se, vi får se... Ha en fortsatt bra fredagkväll, kram!

2 kommentarer: