Leta i den här bloggen

tisdag 8 februari 2011

GOTT & BLANDAT



Jag slutade vid 15.00 idag och vid 16 skulle jag träffa tjejen jag är kontaktperson till. Kände att det var onödigt att knata hem där emellan så jag gick och lämnade av väskan i min brukares lägenhet, satt i lurarna och tog mig en kortare promenad. Sååå skönt det var i solen. Nu tyckte ju då jag att det var skapligt onödigt med mer snö men oj, vad fint det blev igen. =)

Blev lite accessoar-inköp sen på stan. Ett par leopardörhängen och en ring med stor, svart sten från Kicks. Halsbandet är från Ur&Penn och det fick jag för 30 spänn, billigt.

Nu på kvällskvisten har jag kört ett styrkepass på övervåningen, ett hårt sådant också, jäklar vad det brände i armarna. =)
Imorrn jobbar jag dygn men sen blir jag ledig två dagar och på torsdag ska jag vara med Sofie och Neo, börjar få lite abstinens nu. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar