Leta i den här bloggen

måndag 28 februari 2011

DEN STORA KUVERTVÄSKAN


Jag är sååå sugen på en stor kuvertväska just nu, äger ingen alls. Planen var ju att haffa Elin Kling`s väska men det gick ju så där. På söndag ska jag åka med mina kära väninnor till Valbo för en shoppingdag och då ska jag spana efter en. Bilderna ger mig stor inspiration! Kolla bara tjejen under här, hur snygg!!?
Godmorgon! Eller ja, jag har varit vaken sen 7.00 imorse. Fick veta efter en sisådär 45 min efter jag gått upp att jag blev ledig idag. Ja, tänk om man hade vetat det innan då hade man kunnat sova lääänge för jag var såå trött när klockan ringde. Kollade mig i spegeln när jag klev upp och mina tankar gick direkt till korv med bröd. Ni kanske förstår vad jag menar.. Hej, "svullna-påsar-under-ögonen", liksom! Fan, en kvälls festande sätter sina spår, big time. ;)

Har faktiskt varit duktig och gjort rent i kylskåpet för en stund sen och så har jag klunkat 2 stora glas latte och jag vill ha meeer. =)
Det jag har på agendan idag är ett jobbmöte kl.14.00 annars tar jag det soft idag då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar