Leta i den här bloggen

fredag 11 februari 2011

BYTE AV STÄLLNING





Detalj: leopardörhängen från Kicks

Hej på er!

Idag kände jag för att fota dagens lite annorlunda. Kommer nog köra vidare på det, bilderna blev lite skarpare och det känns lite roligare.
Jag har också tänkt att försöka byta "header" (heter det så?). Är så trött på den jag har. Dennis är duktig att fota så han ska hjälpa mig att fota någon snygg bild. Får se när det kan bli av...
Har ju dock inte den blekaste hur man gör när man byter bilder så där. Vivvi, får man smöra lite för dig kanske som är så duktig på datorer? ;)

Idag har jag skottat hela gården efter trevligt fikabesök av Emma och Ebbe.
Finns ju roligare motionsformer än det kan jag ju säga. FY F*N rent ut sagt, heeeelt slut var jag.
Behöver ju inte jag anstränga mig mer idag iaf. ;)

På eftermiddagen har jag och Dennis varit och fikat. Vi var även in på Ticket och hämtade resekataloger. Jag har ju då inte varit på en solresa på 5 år, katafuckingstrof ju!!!
Så nu ska vi se om vi ska boka en till semestern. Man vill ju åka nu så klart men det funkar inte, tyvärr.

Ikväll blir det fredagsmys som vanligt, med Let`s Dance och allt vad fredagsmys nu innebär. =)
Imorrn jobbar jag dygn. Fan, jag tycker inte det var längesen jag jobbade helg. Två lediga går så jäkla fort alltså, suck. men på söndag blir det nog en sväng till Ikea, kanske skidor om det hinns med och vädret tillåter och så även innebandymatch. Pju, fullspäckat, but I like it! =)

Stickad tröja och leggings - Gina Tricot
Kilklackar - Nelly
Ring - Kicks
Skinnrosett - Glitter

2 kommentarer:

  1. Det får du :-) Jag har använt Picasa och gjort ett kollage på min blogg. Du går in på design och byter header. Tänkte försöka trixa lite mer med bakgrunden så kan jag visa lite sen. Ett tips är också att ladda hem PhotoScape (gratis, bara att googla) om du inte har ett fotoregigeringsprogam. Vill ha PhotoShop men detta duger att göra lite kul med. :-)

    Ha en trevlig helg
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Snygga poser förresten! Tomas garvar åt mig varje dag för jag tar kort på samma sätta varenda dag. Jag kanske skulle gå "pose-skola" hos dig :)
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera