Leta i den här bloggen

onsdag 16 februari 2011

20110216


Jag och Aston hade mys i sängen imorse.
Tvungen att ha mitt finger så där för jag har fått två jäkla "blämmor" som jag bespar er från, vidrigt. Vet inte vad det beror på men min hy har blivit avsevärt sämre dom senaste dagarna.
Fick i julklapp av mamma tre jättebra krämer från Rapsodine som det heter. En dag-, en natt- och en -fuktighetskräm. Nu har dagkrämen tagit slut så jag har gått över till B-varianten igen vilket innebär nåt från Nivea som man typ kan använda till hela kroppen. Typiskt mig att inte bry mig alls om sånt där. Men nu har jag beställt hem en ny dagkräm, måste köra vidare på det där. Luktar, btw, helt gudomligt gott också... =)

Var ju inte det jag skulle skriva om egentligen. Jag ville fota mig för att visa hur jäkla risigt mitt hår är. Hatar`t! (Jo jag vet att det är mkt värre vintertider). Helt platt, statiskt, utväxt, IGEN, slitna toppar. Orkar inte... Undrar hur det kommer se ut om jag skiter i att slinga mig.
Var bara tvungen att fota Aston. Han har börjat skifta färg i pälsen. Konstigt, han har liksom fått som en brun fläck på vardera sida. Ni ser ju... Får väl se hur det där artar sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar