Leta i den här bloggen

torsdag 24 februari 2011

OLD TIMES

Ibland kan jag verkligen längta efter den här hårfärgen. Var riktigt kul att vara lite rödlätt så där! =) Det här kortet är från -08.
Det här kortet är från en modevisning på Sala statt. Kan ha varit kanske -05. Var ett gäng tjejer som gick någon designlinje i Västerås som hade modevisning som sitt projektarbete. Så korsettoppen jag bär är ett av deras verk. Lätt coolaste frisyren jag har haft, tuperat or what?! =)

Kände för att bjussa på två gamla bilder denna kväll. Nu lär jag hoppa i säng.
Dagpass imorrn, sen ledig helg.
Åh, just det, det ska bli spännande att se resultatet i tidningen imorrn. ;)

1 kommentar:

  1. Gillar det röda!!! Problemet med rött är att det är så j-a svårt att få ur sen när man vill få bort det. För mig är det ju bara att färga över svart men förstår om du drar dig som är blond. Men snyggt var det. Och nedersta bilden, grymt!!! Sån där frilla måste man ju få till nästa party...du har väl gått med i tjejklubben nu så vi ses väl då eller?

    Hoppas du får en supertrevlig dag och helg
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera