Leta i den här bloggen

söndag 6 februari 2011

I`M BACK

På vägen ner, trött och sliten men glad för latten! =)
Supergod fruktsallad hade jag med mig i bilen, kanske inte ser så inbjudande ut men så gott med hallon i.
Vi var in en sväng till Malmö och kollade in Turning Torso och tog oss en fika på stan.

Uttråkad på vägen hem....

Så, nu är jag tillbaka kära läsare!

Ni förstår att jag och Dennis åkte ner till Lund igår morse vid 5.00 för att hämta hem en ny bil.
Så vi sov kvar på ett jättemysigt hotell mitt i Lund. Vi kom ner strax efter 12.00 så på eftermiddagen, efter att bilköpet var klart, åkte vi in till Malmö. Man lär ju passa på...

Jag har aldrig varit nere i Skåne förut. Nu gick ju allt väldigt snabbt, vi åkte hem 9.00 imorse så det är ju inte värst mycket man sett på det viset...
Men vi hade det så mysigt igår kväll. Köpte med thaimat till rummet och så kollade vi på "Mello", åt mat och en massa smågodis.
Sa jag att Danny var sååå het? Haha, nej men han är ju så grym, tycker jag. Helt rätt gick vidare.

Vi kom iaf hem vid 16 idag så jag har hunnit med en lite kortare powerwalk och även varit över till Berga på lite födelsedagsfika eftersom han fyller idag...
Har varit en väldigt bra helg men känner mig lite sliten efter 120 mils åkande på 2 dar.

Ha det gött så hörs vi igen imorrn! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar