Leta i den här bloggen

tisdag 19 april 2011

BLOGGTORKA OCH STRESS

Den här BUS-sprayen tänkte jag införskaffa mig och testa. Har fått bra omdöme i Kicks-tidningen som jag fick hem igår. Tydligen så luktar den inte så där illa som det brukar göra om BUS-krämer och sprayer och den ska ge ett jämnt och bra resultat och den är torr när man applicerar så man behöver inte smörja nåt med händerna. Låter perfekt! Just nu 139 kr.


Hej på er! Det är inte så mycket bloggning känner jag, ber om ursäkt för det. Känns som jag har lite bloggtorka men så är det även lite fullt upp. Har jobbat dag idag å och så varit kontaktperson direkt efter jobbet. När jag kom hem blev det lite styrketräning och sen har jag testat lite outfits inför Sälen. Inget känns dock självklart vilket det ju typ nästan alltid gör för mig. Har varit för mycket partytillfällen på slutet, haha... Nej, men nu har jag nog bestämt mig för två olika så får dom följa med. Blir dock bara en partykväll men då kan jag välja om jag vill. ;)

Imorrn eftermiddag ska jag få fika med min lilla Flinkis som är hemma på besök, det gillas. Sen ska det handlas lite mat som vi ska ha med oss upp. Ska försöka klämma in springning också hur nu det ska gå. Kan bli att jag försöker med det imorrn bitti men jag har blivit alldeles för lat för sånt nuförtiden, haha... Hörs mer imorrn! Kram

2 kommentarer:

  1. Den där BUSen kör jag alltid. Toppenbra men för att få full effekt lär man spraya ett par kvällar för den blir inte så jättebrun men ser naturlig ut och luktar fräscht. Den bästa jag provat men se upp med att spraya för mycket på händerna för där tar det som f-n...
    Hoppas ni får det toppen i Sälen. Var ju där för två veckor sedan och då hade det redan börjat smälta så ni kanske inte få så bra skidåkning...

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Tack Vivvi för tipsen, har köpt den idag! :)
    Nej, skidåkningen kommer kanske inte bli den bästa men det ska ändå bli kul att åka lite och härligt när det är så skönt ute! Kram

    SvaraRadera