Leta i den här bloggen

torsdag 7 april 2011

DAGENS

Kläder ute: Keps - KappAhl, jacka - New Yorker, väska och sjal - Gina Tricot




Lövörhängen från Lindex.
Alltså shiiit vad det blåser ute och shiiiit vad jag älskar mina nya skooooor!!! :))) Hihi...
Fick hem dom idag då, Nelly, snabba som alltid. I paketet fanns även den vita långtröjan jag har på mig. Den kostade endast 99 kr (!!). Den var också heeelt underbar.
Tänk vad lycklig jag är nu, haha.. Dessutom kunde jag inte låta bli att köpa det ni ser längst ner, en långklänning från H&M som jag kikat på många gånger. Nu nedsatt till en hundring, hallå! :) Kommer nog bli en utgång nästa helg och då åker den klänningen på, klart! Men nu får jag lugna ner mig lite känner jag, slutshoppat punkt!

Ja, i vilket fall så slutade förmiddagen att jag fick ringa till dom där som skulle komma och då dök de upp ganska omgående och nu är det fixat. Så jag kunde åka ner och möta upp Sofie och Neo i lugn och ro. Supermysigt att träffa dom båda. Nu blir det gårdagens avsnitt av BB. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar