Leta i den här bloggen

måndag 25 april 2011

LITE FLER PÅSKKORT

Precis kommit upp och grabbarna belönar sig med öl. ;)
Karin valde te! :)
Långfredagen och påskmaten är serverad.


Kvällens party-outfit blev denna. Skinnleggings - Lindex, skjorta - H&M, heels - Nelly.com

Några timmar senare. :) Jag och Dennis släpper loss!
Här får ni några pics från påskhelgen! :)

Vilken underbar dag det varit idag...igen. Det här vädret är ju helt otroligt. Nu hörde jag att det skulle bli sämre imorrn men snacka om att man fått njuta av sommarvärme.

Idag har vi kört på massa med våran jätte vedhög. Var ju bara att passa på att sätta på sig bikiniöverdel och shorts. På eftermiddagen fikade vi i Månsan med mamma, pappa, Erik och Karin. Jag blir lite feg så där att klä av mig för tidigt jag. Så jag satt på mig jeansleggings och en tunnare skjorta men jag höll fan på att smälla av där uppe i solen, haha.

När det blivit lite svalare ute så drog jag ut på en löprunda. Sträckan stannade på 10,45 km och det kändes kanonbra idag. Nu är det mindre än 4 veckor kvar till Göteborgsvarvet och jag ser verkligen fram emot det. :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar