Leta i den här bloggen

torsdag 7 april 2011

"STYLEBY" WAS NOT SO STYLISH

Jag gillar det här! Det ser liksom bara snyggt ut med StyleBy liggandes så här på nattduksbordet. Att jag faktiskt inte gillade tidningen är en annan historia. Nej, men den föll mig inte alls i smaken bara. Har nästan tappat intresset lite för Elin. Sen hon flyttade sin blogg har allt blivit sämre, mer opersonligt, dålig uppdatering etc, etc... Ja, ja.

Annars så är jag lite smått irriterad just nu. Min klocka ringde 7.00 imorse, fast att jag är ledig, och det är p.g.a att det är stopp i våran dusch. Det ska alltså komma nån och fixa det och det enda dom sa när Dennis ringde var att vi kommer på morgonen. När???? undrar jag då...
Man vill ju liksom inte bli väckt av att nån knackar på dörren så därför gick jag upp 7.00. Nu är klockan snart 9 och ingen har dykt upp. Grrr... Yes it`s a big thing for me, haha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar