Leta i den här bloggen

torsdag 14 april 2011

LÖPNING = GLÄDJE

Löparoutiften jag hade tidigare. :) Fasen, det går så bra nu med löpningen känner jag. Vill inte vara någon skrytmåns men det är ju så roligt när man känner att det går bättre och bättre...
Sprang dryga milen och tiden blev 56 min! Snittade 5.32 min/km idag!
Så jäkla härligt väder det har varit idag, åhhhh.... På eftermiddagen åkte jag ner och hängde lite med Emma och Annika när dom lekte med sina barn i lekparken. Man får ta till vara på tillfällena att umgås. ;)

Ni får en dagens senare. Nu ska jag kika på gårdagens "Glamourama".

PS: Ska faktiskt skriva det att jag precis pratade med min underbara vän Maria i Göteborg. Hon fyller år idag och dom var i full gång med partaj där nere. Som hon sa -" Jag ska dansa arslet av mig ikväll. " Då blev man ju lite avis.. Grattis babe! DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar