Leta i den här bloggen

måndag 11 april 2011

DAGENS



Oops, råkade shoppa lite igår. Igen. :) Var till Uppsala med min brukare och var bl a ut på Gränby Centrum. Sååå mycket snyggt dom hade på H&M där. Testade dessa leggings och skjortan och ville ha`t direkt och så blev det. :)

Jag är ju då värsta rutinmänniskan för er som inte visste. Mina mornar ser exakt likadana ut efter att jag jobbat dygn. Så idag slog jag på stort och bröt den. Direkt efter jag slutat mötte jag upp mamma på Johanssons för frukost. Hahaha... Lite ironi här. ;)
Är ju stammis på Johanssons så det är ju inga konstigheter att jag går dit. Men ack vad jag ångrade mig att äta frukost där. Vidrigt! Kanske för att jag jämför med det jag äter hemma, för det är ju godaste frukosten och även godaste målet på dagen. :) Men blä! :( Så jag gick därifrån typ hungrig. Var iaf trevligt att träffa mamma, dom har varit på Kanarieöarna en vecka så hon var brun och fin. :)

Nu skingrar sig molnen på himlen ser jag så nu ska jag byta om och ta mig en långpromenad. Kram

Hatt, skjorta och leggings - H&M
Sneakers - Converse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar