Leta i den här bloggen

onsdag 20 april 2011

DAGENS STRESS

Eftermiddagsoutfit: Jacka - New Yorker, mobilficka - H&M, tröja och kilklackar - Nelly.com
Nya brillor från H&M.

Hej, hej, hej! Skapligt sen bloggning men jag har verkligen haft arslet fullt tills nu, puh!

Fikade ju direkt efter jobbet, mkt trevligt. Sen blev det bolaget, lämna in skor på omklackning, åka och handla. När jag kom hem var jag så hungrig så det var bara att käka och då var klockan 19.30. Insåg då att det faktiskt inte skulle bli någon löpning idag. Jag orkade då ju såklart inte gå upp imorse och springa, precis som jag trodde.
Men efter en sisådär 45 min efter jag ätit kände jag att jag nog ändå var redo för en runda. Så jag drog av 7,4 km men jag mådde verkligen skitilla när jag kom hem, haha. Men är så glad att jag gjorde det. :)

Så efter det blev till att packa klart allt. Insåg att jag fick minska ner min packning lite så nu har jag en outfit inför fredagens partaj och så får det bli. :) Jag tror Karin ska ha med sig sin dator upp så det kan bli lite bloggning kanske. :)

GLAD PÅSK ALLA! KRAAAAM

1 kommentar:

  1. Hoppas du får en riktigt skön påskhelg och supernice i Sälen. Själv ska jag hänga på Hotan och lyssna på Swingfly :-) med 20-åringarna ha ha

    Kram fina du
    /Vivvi

    SvaraRadera