Leta i den här bloggen

torsdag 14 april 2011

HAVE2HAVE

Coola boots med lite högre klack, 1145 kr.
Riktigt snygg sommarsko med mönstrad klack och platå, 398 kr.
Får inte nog av kilklackar! Dessa med breda omtag tackar jag inte nej till, 498 kr.
Dessa tre skönheter kommer från Have2have.se

Hur härligt är det inte att gå av efter 1 1/2 dygn och det är så här underbart väder!! Jag njuter!
Så, nu är jag ledig tills imorrn bitti. Kommer dock att jobba fram till lördag eftermiddag då någon gång så det blir långt igen men men..
Det känns okej för jag vet att jag ska göra trevligheter på kvällen och nästa vecka jobbar jag bara dagpass och på skärtorsdagen ska vi till Sälen med brorsan och Karin. :)))) Ska bli såååå kul. Hoppas det kommer att gå att åka lite slalom, skulle vara så kul. Har inte åka på 3 år nu. Så lite skidor, lite påskmat, lite party. Like it!

Vad sker denna dag då? Jo, det blir väl till att gå ut och kratta lite igen. Städade faktiskt altan i förrgår också så nu är det fräscht där. Jag och Dennis tänkte nog premiärgrilla ikväll så kanske det går att sitta ute då, vi har inglasat så. :)
En springtur lär man ju klämma in också. Sprang 8,3 km i tisdags och snittade 5.40 min/km, det var jag nöjd med. Vet inte vad jag ska ta för runda idag, långt eller kort, det visar sig.Kram

1 kommentar:

  1. Helena "Hella"14 april, 2011

    Å så ni ska oxå till Sälen i påsk. De ska vi me eller vi ska till Kläppen de ligger ju lite innnan tror jag. Måste bra säga att jag tycker du är så grym me din löpning.

    SvaraRadera