Leta i den här bloggen

fredag 8 april 2011

NOT AGAIN

Kan man ha mer otur än mig eller....? Jag är ju för fasen aldrig sjuk och nu mår jag dåligt IGEN. Betyder alltså att jag fick må bra i en vecka och så är skiten tillbaka igen, bokstavligt talat.
Nej, men jag har inte spytt men ack så nära det var imorse. Började alltså min morgon med att må jätteilla och toabesök, ni förstår vad jag menar...
Blev ju till att sjukskriva sig igen alltså. Nu är det absolut inte så illa som det var förra veckan. Jag mår egentligen inte illa längre men magen är en katastrof. Har iaf kunnat äta frukost så det är ju tur.
Men jag har en liten aning att det är p.g.a köttfärs som vi åt igår. Åt nämligen samma köttfärs då på söndagen innan jag blev sjuk förra gången. Måste ju fan vara den alltså... GRRRRRR!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar