Leta i den här bloggen

söndag 17 april 2011

GÅRDAGENS








HEEEEEJ! :)

Oj, vad det känns som det var längesen jag bloggade nu!
Jag slutade jobba kl. 13.00 igår och då blev det häng på stan, fika i solen och en jättehärlig överraskning när jag kom hem. En helt ny cykel av min älskling! Såååå glad jag blev!

Kvällen igår blev btw jäkligt lyckad. Började med lite vinbjudning hemma hos Matta och Sofie för att sedan cykla ner till Akropolis för mat och trevligt umgänge. Sen cyklade jag vidare över till Annika och Emma. Avslutade kvällen med hottan och 30+. Dansade massor och träffade många trevliga vänner.

Kavajen jag har på mig över klänningen var en liten "back-up" ifall jag inte skulle känna mig helt bekväm med bara klänningen. Men det åkte faktiskt av ganska fort, kändes lite väl påklätt. Nu blev det ju dock ingen bild utan men men... Jag gillade den iaf. Med ett par "hold-in" trosor under så funkade det ju fint, hahaha...

Nu lär jag cykla till affären för att köpa lite jäst bl a, bullbak står på schemat. Får över Matta och Sofie på eftermiddagsfika, myyys!

Klänning och kavaj - H&M
Kliklackar - Nelly.com
Halsband - Cubus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar