Leta i den här bloggen

fredag 22 april 2011

LINDVALLEN IS LOVELY





















Men hej på er! En bloggning uppe från Lindvallen blev det! :)

Hoppas ni mår bra för det gör vi. Helt galet gudomligt är det här. Inte ett moln på hela dagen har det varit och vi kunde åka skidor på förmiddagen. Klart det inte var den bästa skidåkningen, mycket vallar och lite "slush"-varning men åkte gjorde vi.

Efter det blev det en löptur för min del, yes fick ihop 3 ggr denna vecka iaf. Sen har vi bara suttit och solat och fikat och njutit!
Ikväll blir det ju då party, ska bli jäkligt kul. Trots att jag just nu känner mig ganska trött och mosig men det fixar sig. Har redan rullat köttbullarna inför kvällens påskmiddag iaf! :)


Have nice friday all!


PS: Vivvi, shake that ass ikväll på Swingfly! Jag hade lätt varit där om jag varit hemma. ;) DS.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar