Leta i den här bloggen

torsdag 14 april 2011

DAGENS




Vet inte riktigt varför det blev massa konstiga miner idag men så får det vara. Dennis blåste min bärbara dator för ett tag sen och efter det blev det nåt nytt program man redigerar sina bilder i. Nu finns helt plötsligt inte funktionen "räta upp" så därför blir vissa av bilderna så snea. Ni får leva med det. ;) Men jag irriterar mig på det, ja!
Sämre människa på datorer än mig finns nog inte. Totalt kass! Man kan säkert räta upp bilderna på nåt sätt men jag har inte en aning jag inte.

Var faktiskt in och kikade lite på inställningar och sånt när det gäller att mobilblogga och det kan man tydligen. Fanns t o m en fin liten video med förklaring hur man gör. Ja, på engelska då. Äh, jag hängde inte riktigt med och kikade bara en gång sen la jag ner, haha... Ska försöka någon annan gång för det skulle ju vara kul att kunna. Kram och godnatt!

Skinnjacka, skjorta och boots - H&M
Byxor - Vero Moda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar