Leta i den här bloggen

måndag 18 april 2011

EN SALIG BLANDNING

Min fina, fina cykel! :)
Aston fick bekanta sig med Matta och Sofies hund, Troy, igår! :)
Är han söt eller är han söt!? :) Sofie gjorde mohikanfrisyr på Neo igår.
Snacka perfekt skummad mjölk i min latte. Har precis avnjutits ute i solen!
Lyckades fånga Astons jam på bild. Njuter i solen! :)

Snacka om att det är vädret är helt sjukt! Liksom nästan för bra för att vara sant ju!
Har jobbat dag idag och när jag kom hem kunde jag inte låta bli att göra en latte och sätta mig i solen med korsord ett tag. Hahaha, låter jag som en kärring nu? ;)

Nu ska jag snart byta om lite och ge mig ut och springa. Hade så gärna velat springa igår för då hade jag fått ihop tre gånger förra veckan men ja, bakfyllan satte stopp för det. Jag mådde inte dåligt så men jag vill inte motionera om jag är bakis. Känns inte okej eftersom kroppen ändå jobbar med att få ut den andra skiten. Så, ja jag fick nöja mig med två vändor. Ska iaf försöka få ihop tre denna vecka om jag så ska ta med mig grejerna upp till Sälen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar