Leta i den här bloggen

torsdag 28 april 2011

BUSY DAY

Nylackade naglar med nytt lack. :) Älskar färgen! Nr. 715 "Pink Lemonade". Snart har jag nog hela samlingen från IsaDoras sommarlack, haha. Känner en av tjejerna på Kicks och när jag var in igår så hoppade hon på mig direkt och visade deras nya lack och då gick det ju inte att motstå. :)
Var lite orolig att Aston var borta för Dennis messade att han inte sett till honom sen igår eftermiddag. Men när jag kom hem på cykeln imorse så satt han där på gården och väntade. Så då skickade jag den här bilden till Dennis! :)
Körsbärsträden är ju så otroligt fina just nu!

Hello! Nu sitter jag och laddar för att dra iväg och, faktiskt, köra lite intervallträning. Hua! Man är kanske inte jättetaggad men det är ju himla bra att ta med lite sån träning å så idag ska det ske! Sen har jag en lunchdejt med Emma och barn. Var inte igår. På eftermiddagen ska det tvättas fönster på altan. Fullt upp med andra ord! Kram

2 kommentarer:

  1. FINT NAGELLACK LINDA!

    SvaraRadera
  2. Tack Ida! Kikade in din blogg, ska bli spännande att läsa om ditt liv i England! :)

    SvaraRadera