Leta i den här bloggen

måndag 16 maj 2011

16 MAJ




Jag tog med en bild från torsdagens outfit eftersom det tydligen var något fel med blogger då så torsdagens inlägg försvann. Sen är det ju då outfiten från i lördags. Den gillade jag mycket. Kul med lite färg. :)

Hej på er!

Usch vad jag är på dåligt humör. Vet faktiskt inte riktigt varför men... Gick ju av mitt pass för ett tag sen och då har jag alltså jobbat sen igår morse. Sen ska jag gå på igen imorrn bitti och jobbar till onsdag eftermiddag. Kan ju vara förklaringen till varför jag känner mig sur. Men jag har ändå så mycket att se fram emot när jag slutar jobbet på torsdag. Då åker jag ju ner till Gbg och ska vara med Maria och sen springa på lördagen.
Och om en vecka åker vi ju till Kroatien. :)

Djurmönstrad klänning - H&M
Kjol, skinnjacka och brillor - H&M
Sneakers - Converse


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar