Leta i den här bloggen

lördag 14 maj 2011

HEEEJ

Hej på er!

Ska göra ett snabbt inlägg så ni vet att jag lever. :) Sitter ju och kikar Eurovision. Vårat internet har inte funkat av någon anledning men nu går det på en dator. Så på min bärbara funkar det inte och det är bara där jag kan redigera bilder. Men jag hade iaf en "dagens" åt er som ni då kanske får se på måndag eller nåt. Jobbar dyng imorrn och går inte av förren måndag eftermiddag!

Måste bara skriva att jag var ute på en långkörare idag. 16 km blev det och jag höll 5.34 min/km, så jäkla nöjd! :) Men har ont i benen nu... Men satans taggad till Gbg-varvet, 1 vecka kvar! :)

Och såklart SAADE ikväll då! Han var ju grym. Men mina solklara favvisar är Irland med Jedward, love, love, love them!!! Har röstat 2 ggr på dom. Åhhh, jag är sån shlagernörd! :) Ta hand om er så hörs vi på måndag igen! KRAAAM

1 kommentar:

  1. Dom var grymma, man blir så himla glad av att se dem :)

    SvaraRadera