Leta i den här bloggen

onsdag 11 maj 2011

DAGENS NÖJDA



Hej! Så här har jag sett ut idag när jag jobbade! :)

Guuud vad roligt det var att vara med på "Tour Lidingö" här på kvällen.
Föreläsningen var aningen seg kan jag tycka men sen drog vi ut och sprang. Jag bestämde mig för att hänga med "haren" som skulle hålla 5.30 min/km. Banan var ju då 1 mil och det var en ganska kuperad bana, självklart då eftersom det är träning inför Lidingöloppet. :) Men vi höll samma tempo hela tiden, t o m lite snabbare ibland så sluttiden blev 54.35. Det är jag kanon nöjd med.

Annars har jag haft en jättebra dag. Varit i V-ås med min brukare på dan. Vi käkade sallad ute i parken, jättemysigt. Idag har det ju varit kanonvarmt verkligen. Men imorrn vänder det va?
Jag är ledig iaf och har inga planer, skönt. Kram

Tröja och brillor - GT
Jeansshorts - Lindex
Sandaler - Skopunkten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar