Leta i den här bloggen

tisdag 3 maj 2011

EFTERMIDDAGENS



Ni förstår inte hur glad jag är nu! Det liksom bara spritter i kroppen. Jag och Dennis har bokat en All inclusive-resa till Kroatien och åker om 3 veckor!!! :))))) Jag har liksom inte varit på en sån resa på 5 år, alltså solresa och jag har aldrig varit på en All inclusive, så det känns så jäkla gött. Nu kan vi ju inte räkna med nån värmebölja så, det blir nog lite mer som svensk försommar, runt 20 grader. Men bara att få åka iväg, vi två ihop och bara slappa. Åhhhhh....

Så, då vet ni det, över till nåt annat. :)
Efter jag varit på stan drog jag faktiskt ut på en löptur. Hade inte tänkt det egentligen men eftersom jag annars inte skulle rört mig nåt alls idag och jobba dygn imorrn så var det ett nödvändigt ont. Men så konstigt det kan vara. Jag kände mig laddad när jag drog iväg och trodde det skulle gå riktigt bra men icke. Benen kändes som bly, jag blev så himla andfådd och det var bara riktigt drygt. Slutade iaf med en runda på 7 km och snittade 5.38 min/km. Men nu jämför man ju bara med den rundan på 6,5 km då jag snittade 5.16 min/km. Ja, ja bakslag får man ta, men man undrar ju vad det kan bero på.

Tröja och skor - Nelly.com
Keps - Kapp Ahl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar