Leta i den här bloggen

måndag 2 maj 2011

20110502

Så mysigt kort på Annika och lille Ebbe från i lördags i lekparken!
Emma och Viggo tog en fikapaus i lekandet.
Grabbarna Grus från i lördagskväll. Månsson, Dennis och Peder!

Hello!

Jag kan verkligen bli på dåligt humör när det är så jäkla kallt ute som det varit nu dom senaste dagarna, fy fasen! Man blev ju så bortskämd under påskhelgen.
Men nej, nu ska jag försöka vara positiv, det är ju trots allt maj. Är jätteavundsjuk på min vännina Maria som ska åka till Rhodos på onsdag, all inclusive, gaaahh!!

Hade tänkt mig löpning idag men nej, ville inte vara ute efter jag slutat jobbet. Så det fick bli 15 min powerwalk + 15 min löpning på mitt band istället och därefter lite styrka. Fick duga idag.
Planerar intervall-träning igen på torsdag för då är jag ledig.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar