Leta i den här bloggen

fredag 6 maj 2011

DAGENS




Jepp fick bli jeansshortsen på! :) (Dock hade jag inte kilklackarna som på bilden utan mina boots från H&M).
Var ner på stan iaf och lunchade med Emma, supergott med kina. :) Skulle fixa passet sen men det var jag visst inte ensam om att göra, massa folk. Orkade inte stå där och vänta så jag fixar`t nästa vecka istället. Var in på H&M och testade bikinis också. Dom har ju fått så mycket fina nu. Testade den ni ser på bilden och den satt perfekt så då var jag bara tvungen att köpa den. 99 kr liksom! :) Blir fin att ha i Kroatien. ;)

Imorrn jobbar jag dygn. Ska ta med min brukare till kyrkan imorrn kväll för Karin, min brors tjej, ska sjunga gospel. Det måste höras! :)

Randig tröja - Gina Tricot
Jeansshorts - Lindex
Stor vit ring - Indiska (ny)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar