Leta i den här bloggen

fredag 20 maj 2011

GÖTEBORG


Jag idag på dan när det var stanhäng i Gbg! :) Skinnjacka - H&M, byxor - KappAhl, brillor - Gina, sandaler - Skopunkten

På kvällen, middag på Avenyn. Vit topp - H&M, byxor - Lindex, kilklackar - Nelly

Hej på er! Guuud jag har det så bra här med Maria. Har haft en sådan härlig fredag, precis så som jag hade tänkt att den skulle bli. :)
Gått på stan hela dan, lunchat på Waynes, eftermiddagsfikat, glott på folk, gått på massor med butiker. :) Love it! Nu på kvällen har vi käkat på en restaurang på Avenyn, supergott men dyyyrt.
Nu är jag och Maria hemma och svullar godis och kikar på BB.

Imorrn smäller det då! Mitt första Göteborgsvarv, min andra halvmara. Känns roligt, nervöst, spännande. Förstå hur många som är med och springer detta (närmare 50 000), ska bli så häftigt. Kan tala om att jag faktiskt provat på idag att gå sista bron man ska över imorrn. Oj, oj, oj, blir inte så kul att springa över den... Då ska man visst ha ca 15 km i benen också, kommer bli tungt. Vi hörs på söndag hörrni! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar