Leta i den här bloggen

tisdag 10 maj 2011

DAGENS


Ja, snacka om att det varit en härlig dag idag. Blev aldrig att jag fikade med Sofie för hon hade ont i huvudet. Istället blev det ihop med Emma och barnen och så kom Peder förbi också, mycket trevligt.

Blev en löptur på kvällkvisten också. Jag sprang en runda som jag sprungit många, många ggr förut. Det är uppe vid Månsan och den kallas "Jubileumsvarvet" och är 7 km.
Men jag fattar inte, det är på ett speciellt ställe under den där rundan som det blir sååååå fruktansvärt jobbigt på. Jag dör verkligen totalt, VARENDA jäkla gång. Usch blir så arg. Hade jättebra tempo idag kände jag och tänkte att det går nog vägen men nej, totalt färdig, höll fan på att spy. Helvete! Ja, ja...

Imorrn kväll ska jag faktiskt ner på nåt som kallas "Tour Lindingö" som anordnas av IFK Sala. Då är det först en föreläsning om träning och därefter springer man 1 mil med "harar" som leder en i sin egen nivå. Ska bli kul! :)

Idag har jag haft på mig:

Byxdress - Kapp Ahl
Sandaler - Ellos
Väska - H&M
Brillor - Gina Tricot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar