Leta i den här bloggen

onsdag 18 maj 2011

DAGENS

Trams igår kväll på jobbet. :)
Sämst outfit-bild men fick duga idag!
Byxor - H&M, s
andaler - Skopunkten, j
acka - New Yorker
Mmmmm, Waynes latte smaksatt med vanilj, mmmm igen. :)

Chippen!

Faaan så gött att få vara hemma igen och nu bara veta att jag jobbar dag imorrn sen drar jag ner till Gbg. Tjatar jag eller?! Haha...
Ser verkligen fram emot fredagen för då blir det till att gå på stan, luncha, fika, gå i affärer. På kvällen så ska vi gå ut och käka hela gänget. Vi är nämligen ca 10 st från Sala som kommer vara därnere så en av mina killkompisar skulle boka bord någonstans. TREVLIGT! :)

Nu håller jag på och hänger tvätt, ska snart gå ner och fixa lite kaffe. Ikväll blir det middag hos mamma och pappa. Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar