Leta i den här bloggen

måndag 23 maj 2011

LONGING FOR TOMORROW

Från i lördags, nån timme innan start. Fr v: Matta, jag, Berga och Perra.
Införskaffade detta linne idag. Lindex, 79 kr. Ville ha nåt färgstarkt som förhoppningsvis kommer passa till min bränna som jag ska skaffa mig i Kroatien. :)

Seeen uppdatering, sorry för det. Har jobbat, hängt på stan med mamma, varit kontaktperson, packat och ja, massa därtill. Träningsvärken har inte gått över än, kommer knappt ner för trappen här hemma. :) Men det känns nog bättre imorrn.

OCH äntligen, imorrn ska vi åka till Kroatien. Ska bli sååå härligt. Längtar redan nu att bara få komma till Arlanda. Nej, inte för att sätta mig på flyget (är sjukt flygrädd) utan för att fika på STARBUCKS, like, like, like! :) Hihi...
Jag kommer ju då inte att blogga när jag är borta, så ni vet, så det blir ju väldigt dött här, tyvärr.
Men ni får ju se fram emot en härlig bildkavalkad när jag kommer hem. :)

Hinner nog med ett blogginlägg till imorrn fm innan vi sticker. Så sov gott nu så hörs vi imorrn! Kram

1 kommentar:

  1. Åååå, vad härligt. Blir bara liiite avis :-) Hoppas ni får det toppen

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera