Leta i den här bloggen

söndag 8 maj 2011

NU SÅ

Erik och Karin!
Mamma och pappa på väg att fara hem.
Rikard testar Dennis nya gitarr.
Shorts och brillor-H&M, skjorta (gammal)- Lindex, sandaler - Skopunkten

SÄMST på att blogga, jag vet. Sorry! Gick ju av dygnspass imorse och sen har det varit fullt upp.

Staplade ved på förmiddagen, sen blev det lite mer bak och fix innan brorsorna kom över.
Hade det jättetrevligt. Mamma och pappa var också med, så alla var samlade. Och Theo börjar bli så stor. Pratar massor, han är så söt. :)

När alla gått var jag iväg och handlade lite sen blev det en löptur innan kvällsmaten. Det var så underbart att springa idag i detta härliga väder. Dock är jag besviken på tiden. Men jag sprang iaf 12 km. Snittade 5.47 min/km. Det är inte okej tid inför Gbg-varvet, hårdare träning. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar