Leta i den här bloggen

söndag 22 maj 2011

DAGENS





Nya kilklackar som jag premiäranvänder idag. :) Från butiken bredvid Scorett i Igor (V-ås). Vet inte vad den heter. Men där finns dom för 399 kr. :)

HELLO!!!

Hur mår ni? Jag mår bara fint. Lite träningsvärk i benen bara, eller ja, ganska mycket faktiskt. :)

Om loppet igår kan jag skriva att min sluttid blev: 1.58.32. Mitt mål var ju under 2 h så jag är kanon nöjd. Trots att jag inte tyckte det var speciellt kul någon gång under loppets gång. Det var verkligen SKITJOBBIGT. Efter 8 km fick jag håll också som höll i sig enda till målgång. Det gjorde att jag inte kunde njuta någon gång egentligen. Men, det var och är absolut skithäftigt att jag gjort det. :)

Idag är jag lite sliten. Vi partade på igår i bilen hem och så blev det utgång här hemma på 30+. Helt sjukt att man fatiskt fixade det efter ett sånt där lopp. Men det gick och det var kul. Blev dock aldrig någon outfit-bild från igår men, men... Körde på skinnkjol och kilklackar så det var inte så märkvärdigt. :) Nej, för sjutton nu lär jag sticka till affären. Kram på er!

Topp och shorts - H&M

2 kommentarer:

  1. Starkt jobbat bruden! Kul att du fick parta på vägen hem. Blev hemmamys med barnen för min del och det är jag glad för idag när jag tittar på liket här i soffan ha ha...

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Sho Sho heter butiken :)

    SvaraRadera