Leta i den här bloggen

fredag 6 maj 2011

PUMPS OCH SHORTS


Klippte av mina chinos till shorts. Ett bra resultat, tycker jag! :) ÄLSKAR pumpsen också!
Nya blazern från Nelly!
Jeansshorts från Lindex, köpta för en sådär två veckor sedan. Längtar att få börja använda. Kanske idag med strumpisar under... :)
Hej! Jag åkte aldrig till Västerås. Gick upp strax efter åtta och kände bara att jag inte orkade hålla på att stressa iväg. Dessutom är det inte läge att göra av med massa pengar nu heller. Kommer att åka ner två dagar tidigare till Göteborg innan "varvet" och vara med Maria. Så det kommer ju bli häng på stan där och då vill man kanske shoppa nåt. :)

Nu har jag traskat omkring lite med pumpsen men det går sådär faktiskt. Trots att jag lagt i en sula. Funderar på om sådant där hälinlägg kan göra någon skillnad, ska testa. Nu ska jag nog köra lite styrka samtidigt som jag lyssnar på grym partymusik. :) Måste skaffa ett nytt pass idag också. Suck, 400 spänn. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar