Leta i den här bloggen

torsdag 5 maj 2011

LITE BESVIKEN

Dessa hade kunnat vara mina nu. :(

Jo då, jag fick både mitt paket från Nelly och från Ellos. Men snacka om att bli blåst. Låg inga skor med i Nellypaketet. (!) Stod bara att den var restnoterad. Gick in och kikade nu och då finns bara stl 41 kvar. Tråkigt. :( Blazern var däremot perfekt, så den behåller jag.

Över till pumpsen. Dom är sååå snygga. Men är det nåt med mina fötter eller?! Dom sitter liksom inte riktigt kvar på hälen när man går. Var ju exakt likadant med ett par jag beställde från H&M förut. Men dom här är så fina och att jag dessutom fick dom för under 300 kr eftersom jag utnyttjade 40 % på valfri vara så måste jag nog behålla dom ändå. Jag ska se till att dom sitter kvar, haha.

Annars har jag pysslat och donat mest hela dan fram tills nu.
Bakat bullar, dammsugit, tvättat, sprungit intervaller (döjoobigt), "städat" på gården, rensat ur kläder och skor. Produktiv dag! :)

Är ledig imorrn också och funderar på att sticka in till Västerås på morgonen. Såg att Gina Tricot skulle ha någon outlet som startar imorrn. Blir man ju lite nyfiken. En lunch med Emma står på schemat också. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar