Leta i den här bloggen

söndag 5 juni 2011

20110605

Midsommar-outfit? Klänning, 239 kr, heels 399 kr.

Så sugen på en enkel blommig sommarklänning. Något som saknas i min garderob. 199 kr.
Härliga kilklackar fr. Jeffery Campbell, 1449 kr.

Allt från Nelly.com

Hej på er!

Igår var antalet besökare här inte många, antar att det berodde på hettan som var. Hoppas att dom som kunde kanske tog sig ett premiärdopp i någon sjö.
För en annan kändes det så där med dygnspass när det var en sån härlig dag. Men jag ska verkligen inte klaga som har ett sådant fritt jobb som kan vara ute hur mycket som helst.

Var iaf ut till Tärnsjö på dagen och hejade på alla vänner som körde "Läderloppet". Oj, oj, oj, man blir alldeles som tokig när man står på sidan så där. Skriker som en tok, hoppar och studsar. Man bara ryser... :) Men lite sugen blev jag allt ändå. Det är ändå en sådan prestige att fixa något sånt där och att komma där på upploppet är sådan känsla. Maybe next year. ;)
Nu laddar jag för ett lopp här i Sala på lördag, 1 mil. Det är den lite mer kuperade banan som jag sprang för någon månad sen som anordnas av "Tour Lindingö". Ska bli kul. Funderar på att ta den vändan nu om en stund faktiskt.

På eftermiddagen får vi fikabesök av lite vänner. Så bakas lite ska det göras! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar