Leta i den här bloggen

onsdag 8 juni 2011

20110608


Haha, jag börjar skratta så fort jag kikar på dessa bilder. (Har fotat med mobilen på datorn, därav kvaliten). Så fruktansvärt osmickrande alltså. Jag hade glömt bort att gå in och kika på bilderna som Maratonfoto.se fotade under Gbg-varvet. Och så gjorde jag det idag och alltså för fan, jag skulle aldrig i hela mitt liv få för mig att köpa dom. Det var nog tre andra bilder till och ALLA var lika gräsliga. Den bistra sanningen om hur man ser ut på löparbanan. ;)

Jag var duktig och gick upp och sprang imorse faktiskt. Det blev 4 km och jag var glad när jag var klar för jag snittade 5.27 min/km. Men jag sprang på helt flat mark och ju inte heller så långt. Men det kändes iaf bra. Nå intervall på em blev det icke. Och vad är ursäkten till det? Inte en aning faktiskt, bara ingen lust.

På tal om nåt annat. Jag har haft lite svårt för att ge Twilight-sagan en chans tidigare. Men för ett tag sen körde dom ju första filmen på ettan så då kikade vi. Och oj, vad jag gillade den. Massor verkligen! Så nu ikväll har vi kikat New Moon. Gillade den också men första var liiite bättre. Men jag är glad att jag äntligen tog tag i att börja kika på dom.

Får se om jag drar nåt till V-ås imorrn. Är sugen men det känns inget vidare att gå där på stan om vädret är kanon. Så ja, vi får se! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar